2009. december 1., kedd

space impact

van az isiben egy feladatunk, miszerint kaptunk pár rádiójátékból részleteket, választani kellett egyet és ahhoz storyboardot, majd animatikot csinálni. én a "barlangpalota titka" című rádiójátékból választottam a "szíriuszkapitány színre lép" című részt. ebben a fragmentumban szerepel egy gyerek, aki többesszám elsőszemélyben beszél, úgyhogy mellépásszentottam egy kislányt is. van a gyerekeknek egy luna-mobil nevű járgányuk, amin állítólag van egy kis lézerágyú is. van még egy csibész nevű szereplő is, aki nem szólal meg a hanganyagban egyszer sem, ezért kutyává tettem (több verzió is látható rá, egyenlőre a tacskó mellett vagyok, aki jobbra fent látható, de lehet, hogy a végén valamiféle chewbacca-szerűség lesz bizonyos mértékig). A játékidő felében pedig egy Regel nevű bűnözőről van szó, aki egy ócska sárgatáskában 10 kiló lopott "urasol" készítményt hordoz magával és lézerpisztolya is van, állítólag szkafanderben a hold felszínére menekült. nagyon gonosz.




2 megjegyzés:

Pintér Márk írta...

Ahá! :D
Én is ezt csináltam.Kíváncsi leszek a kész verziódra.
Regel Rulez ›:D

Unknown írta...

tacsi!